Comenzi online
Căutarea titlurilor
Căutarea titlurilor preferate este un proces simplu. Există mai multe metode.
- Meniul principal
- Meniul special (noutăți editoriale, oferte promoţionale, pachete speciale cu cărți)
- Căutaţi pe site cu ajutorul casetei de căutare.
Adăugarea în coş
Pe tot site-ul, lângă imaginea şi detaliile fiecărei cărți, aveţi un buton „Adaugă în coş”. Imediat ce alegeţi cartea preferată, introduceţi cantitatea dorită, apoi faceţi clic pe buton.
Dacă produsul ales se află deja în coş, butonul este înlocuit cu un buton „Modificare coş”. Dacă doriţi să modificaţi cantitatea, trebuie să faceţi clic pe acel buton pentru a schimba cantitatea produselor comandate.
Editarea comenzii
Pentru a edita comanda, trebuie să accesaţi pictograma „coş” din partea din dreapta de sus a site-ului. În acea secţiune aveţi posibilitatea să schimbaţi cantitatea sau să ştergeţi titlurile deja adăgate.
Dacă modificaţi elementele din coş, faceţi clic pe butonul „Actualizare coş”. Acesta actualizează comanda. Dacă sunteţi sigur că aţi ales toate cărțile în cantităţile corecte, faceţi clic pe pictograma „Finalizare comandă” pentru a fi transferat la pasul final al comenzii.
Finalizarea comenzii
Acesta este ultimul pas al comenzii. În această secţiune este afișat un rezumat al comenzii, de aceea este important să recitiţi acea listă. Vi se va solicita să completaţi un formular scurt cu datele de contact şi de livrare.
Se recomandă să vă înregistraţi pe site-ul nostru ca să economisiţi timp. Clienţii înregistraţi nu vor trebui să completeze datele de contact, deoarece acestea vor apărea automat.
Dacă alegeţi să plătiţi comanda prin card de credit, veţi fi transferat către procesul de cărți de credit, un site de plată securizat, unde vi se va cere să completaţi mai multe detalii privind metoda de plată. Pentru toate celelalte metode de plată, acesta va fi ultimul pas al comenzii.
După finalizarea comenzii, veţi primi un mesaj de confirmare prin e-mail, cu rezumatul comenzii. Dacă aţi descoperit vreo greşeală sau o neînţelegere, nu ezitaţi să contactaţi departamentul nostru de asistenţă clienţi.
Dacă sunteţi înregistrat pe site, puteţi urmări oricând comanda pentru a primi informaţii noi despre stadiul acesteia.